Irena Seibertová, Events Manager pro logistické projekty ve společnosti Atoz Event

Informace a kontakty pod jednou střechou

Rozhovor s Irenou Seibertovou, Events Managerem pro logistické projekty ve společnosti Atoz Event

4.2.2010 - Doporučujeme

Irena Seibertová působí ve společnosti Atoz Event od roku 2002. Původně začínala na pozici Project Manager pro mezinárodní fórum logistiky a dopravy s názvem EASTLOG, od roku 2004 je Events Managerem a je zodpovědná za všechny logistické projekty Atoz Event. Předcházející zkušenosti získala v hotelích Prague Marriott a Renaissance Prague, kde zastávala několik pozic v rámci oddělení Sales & Marketing. Irena je absolventem Pedagogické fakulty Jihočeské univerzity v roce 1999, k jejím hlavním zálibám patří příroda a cestování. K logistickému oboru ji přivedla víceméně souhra náhod, dnes by ovšem tento obor neměnila za nic na světě.

Společnost ATOZ EVENT se zabývá pořádáním odborných a společenských akcí ve velmi dynamických oborech v České republice - logistice a retailu. V čem se odlišuje od ostatních pořadatelů obdobných akcí?

Ve všech našich projektech klademe důraz na dvě zásadní věci - užitečnost informací a význam obchodních kontaktů. Každý projekt, který organizujeme, proto přináší konkrétní a praktické informace pro široké spektrum top odborníků daného oboru. Velmi dbáme i na reprezentativní profil účastníků, na našich akcích se setkávají dodavatelé se zákazníky. Těmto dvěma hlavním cílům je podřízen každý projekt - jeho koncept, propagace, organizace...Vždy nasloucháme trhu, tedy našim zákazníkům a na základě jejich potřeb tvoříme programy stávajících akcí i projekty úplně nové.

 

Jaké typy odborných akcí nejčastěji zajišťujete?

Všechny akce, které organizujeme, jsou našimi vlastními projekty. Pořádáme především tematicky zaměřené workshopy, odborné konference a společenská setkání zaměřená na networking, tzv. Business Mixery. Specialitkou v našem portfoliu je golfový turnaj golfLOG, který se realizuje pravidelně v červnu.

 

Představte nám Váš největší logistický projekt - fórum EASTLOG.

Fórum EASTLOG je vlajkovou lodí našich logistických projektů, letos máme za sebou jubilejní desátý ročník. Je to třídenní logistický kongres, který každoročně přináší aktuální informace k trendům, očekáváním, ale i významným středoevropským logistickým projektům. Program je velmi komplexní - obsahuje výstavu, několik konferencí a workshopů, doprovodné semináře, Logistický Business Mixer, trh pracovních příležitostí, diskusní fórum HR manažerů a návštěvu logistických center. V rámci EASTLOGu se každoročně setká na 800 předních logistických odborníků.

 

Co je hlavním mottem logistického fóra LOG-IN?

LOG-IN se věnuje inovacím, novým projektům a efektivním řešením v logistice na českém trhu. Program obsahuje odborný workshop s praktickými případovými studiemi, Logistický Business Mixer a unikátní logistická ocenění nových projektů a inovací na českém trhu.

 

Proč by logističtí odborníci měli přijít právě na LOG-IN?

LOG-IN má jednu velkou výhodu - a tou je efektivní organizace. Během půldenního programu se účastníci dostanou do obrazu o nových projektech na trhu, stihnou podiskutovat zkušenosti i navázat obchodní kontakty.

 

Kdy a kde nás čeká nejbližší LOG-IN?

Čtvrtý ročník se uskuteční 8. listopadu 2007. Workshop proběhne v hotelu andel´s Praha, pro Logistický Business Mixer se nám podařilo nalézt originální prostor - ERPET golfové centrum. Jak samotný název napovídá, naši hosté budou mít mimo jiné jedinečnou příležitost vyzkoušet si různé in-door golfové aktivity.

 

Zmínila jste pojem Business Mixer. Co to je za akci, jak probíhá a jaké Business Mixery organizujete?

V našem portfoliu existují dva typy Business Mixerů - Retailový a Logistický. Jsou to společenské večery se speciálním programem her a zábavy, které sledují jeden cíl - vytvořit neformální atmosféru a skvělou náladu pro navazování obchodních kontaktů. Business Mixerů se účastní na 350 top odborníků příslušného oboru.

 

Máte ve vašem portfoliu nějakou žhavou novinku letošního roku?

Ano, každý rok uvádíme nové projekty. Pro naše aktivity byl nejzásadnější vstup na slovenský trh - v únoru jsme v Bratislavě organizovali logistické fórum LOG-IN, 18. října se zde uskuteční logistické fórum SLOVLOG. Další novinkou je projekt série školení, zaměřených speciálně na nejrůznější aktuální témata logistiky s názvem LOGTRAIN. V červnu letošního roku jsme uvedením obchodní konference SALES STORM začali i s prvním neoborově zaměřeným projektem.

 

Podívejme se na vaše aktivity na Slovensku. Co nabízíte na slovenském trhu a jak jste úspěšní?

V současnosti máme dva projekty na Slovensku - fórum LOG-IN a fórum SLOVLOG. Fórum LOG-IN zaznamenalo značný pozitivní ohlas odborné logistické veřejnosti, hodnocení fóra SLOVLOG nás teprve čeká.

 

Koncept slovenského fóra LOG-IN je stejný jako český LOG-IN?

Přesně tak. S tím, že slovenský LOG-IN řeší pochopitelně slovenský logistický trh.

 

Co vaše slovenská novinka, fórum SLOVLOG? Co tato akce sleduje?

Fórum SLOVLOG mapuje slovenský logistický trh v globálním měřítku. Přinese informace ke všem hlavním logistickým oborům a to z pohledu vývoje, současnosti a budoucnosti. Účastníci se díky fóru SLOVLOG mohou lépe připravit na nevyhnutelné situace ovlivňující jejich business způsobené makroekonomickými činiteli, jako jsou např. legislativní změny či vyhlášky, stejně tak mohou načerpat inspiraci a přínosné informace k řešení svých vlastních logistických projektů.

 

Jakou formou SLOVLOG proběhne a kdy se uskuteční?

SLOVLOG proběhne ve dnech 18. - 19. října 2007 v hotelu Holiday Inn Bratislava. Program má tři základní části - konferenci, Logistický Business Mixer a návštěvu logistických center.

 

Která témata uvede konference SLOVLOG? Je zde nějaká „perlička"?

Účastník fóra SLOVLOG získá ucelené informace o trendech v logistice a dopravě na slovenském trhu. Konferenční program přinese několik prezentací a dvě panelové diskuse. Z konkrétních témat mohu jmenovat vývoj slovenského logistického trhu až do současnosti, připravované investice do infrastruktury, problematika zavedení mýtného na Slovenku či nedostatek lidských zdrojů v logistice. Závěr konference představí výsledky jedinečného průzkumu trhu „Jak jsou spokojení uživatelé logistických produktů a služeb?"

 

Jaké sklady navštívíte v rámci návštěvy logistických center?

Na výběr jsou dvě varianty - Gross-dock Gefco v areálu PSA Trnava a kontejnerový terminál Metrans Danubia v Dunajské Strede.

 

Pro koho je SLOVLOG především určen?

Každý logistický odborník působící či zajímající se o logistiku na Slovensku si v programu SLOVLOG najde přínosné informace i kontakty pro svoji práci.

 

Jakou očekáváte na fóru SLOVLOG účast?

Na základě prvních pozitivních reakcí i zkušeností z našeho prvního slovenského projektu, fóra LOG-IN, očekáváme kolem 200 logistických odborníků.

 

Na závěr několik obecnějších otázek.

 

Jak vybíráte konkrétní prostory, v nichž se budou vaše akce odehrávat?

Vyhovovat musí lokalita, velikost, prostorové uspořádání a samozřejmě kvalita služeb.

 

Proč byste vy sama využila služeb ATOZ EVENT?

Přinášíme vše pod jednou střechou: konkrétní informace i obchodní kontakty a hlavně máme letité zkušenosti s organizováním nejrůznějších projektů, což je v této branži velmi důležité, neboť jen tak se mohou naši zákazníci plně spolehnout na kvalitní a efektivní propagaci svých společností a služeb.

 

V čem spatřujete příčiny úspěchu vašich akcí?

Jsme kreativní, inovativní a precizní. Nasloucháme trhu a našim zákazníkům. Pomáháme objevovat nové cesty businessů, čímž pomáháme upevňovat jejich pozice na trhu.

 

Jak vidíte další rozvoj vašeho oboru a co chystáte do budoucnosti?

V logistice, retailu i obchodu existuje stále prostor pro nové aktivity. Po letošním roce plném novinek však bude náš příští rok spíše stabilizační.


 

Doplňující otázky:

 

Oblíbený autor, kniha: Wilbur Smith

Oblíbená hudba (nebo skupina, zpěvák/zpěvačka): U2

Oblíbená činnost: pobyt v přírodě

Kam byste se chtěla podívat: do Afriky na Safari

Na co se těšíte: na každý volný den

Čeho se bojíte: své zbytečné komplikovanosti

Váš největší pracovní úspěch: Atoz Event jako jeden z nejvýznamnějších hráčů na česko-slovenském logistickém poli

Vaše motto: s chutí do toho a půl je hotovo

Oblíbený nápoj: koktejly

Oblíbená rozhlasová stanice: Radio City

Oblíbené periodikum: MF Dnes

Oblíbený server: www.seznam.cz

 



Další informace Vám rádi poskytneme prostřednictvím EduCity, prosíme kontaktujte p. Bartičku info@educity.cz nebo na tel. (+420) 731 169 890

Vytisknout rozhovor